FREGATA

T4YOU CONSULTING

Szkolenia dla Ciebie

E-mail
Telefon
Pytanie
send
send
Question send - thank you
Please fill all the required fields

Skontaktuj się:

Fregata T4You Consulting Jolanta Wieczorek (zwana dalej T4You Consulting) stosuje Procedurę Reklamacji realizowanych usług znajdujących się w jej ofercie zgodnie z treścią poniżej.

Reklamacje można zgłaszać do T4You Consulting w formie pisemnej, listem poleconym lub mailem, na adres realizującego doradztwo/szkolenie wskazany poniżej, najpóźniej w terminie czternastu (14) dni od daty zakończenia realizacji danej usługi.

 

1. Reklamacja zostanie uwzględniona wyłącznie, jeżeli średnia ocen z danej usługi doradczej/szkoleniowej jest niższa niż 3.0 w skali od 1 do 5 punktów uzyskanej z ankiety ewaluacyjnej (ocena reakcji na doradztwo lub inną usługę rozwojową). Dotyczy to zarówno usług

o charakterze zamkniętym, realizowanych na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa jak i usług

o charakterze otwartym, w którym uczestniczą osoby indywidualne. T4You Consulting chce uniknąć subiektywnej oceny poszczególnych uczestników, dlatego wzięte pod uwagę zostaną oceny wszystkich uczestników konkretnej usługi rozwojowej, co pozwoli na jego obiektywną opinię. Reklamacja nie zostanie zatem uwzględniona, w przypadku, gdy średnia ocen z usługi w ankiecie ewaluacyjnej wynosi powyżej 3.0., niezależnie od oceny osoby składającej reklamację.

 

Kontakt:

Fregata T4You Consulting Jolanta Wieczorek

59-220 Legnica

ul. Złotoryjska 48/1

tel. +48 508355353

@: kontakt@t4youconsulting.pl

Reklamacja: +48 508355353

 

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  • zgłoszony problem – opis
  • dane kontaktowe do uczestnika/instytucji, zgłaszającej reklamację, tj. minimum imię i nazwisko lub nazwę firmy i adres, e-mail, telefon (w zależności od wybranej przez zgłaszającego formy komunikacji)
  • nazwę i datę usługi, wobec którego zgłasza się zastrzeżenie
  • proponowany przez uczestnika doradztwa sposób rozwiązania sprawy

 

3. Uczestnik usługi, który składa reklamację może wnioskować o:

  • bezpłatne dodatkowe materiały dydaktyczne
  • w przypadku reklamacji usługi o charakterze zamkniętym, w wyniku niezadowolenia uczestników usługi oraz osób reprezentujących Klienta, bezpłatne powtórzenie usługi. 
  • zwrot kosztów usługi – wyłącznie w przypadku niestawienia się prowadzącego w dniu realizacji usługi bez wcześniejszego powiadomieniu uczestnika o zmianie terminu/odwołaniu usługi drogą mailową lub telefoniczną.

 

Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni liczonych od momentu otrzymania przez realizującego doradztwo informacji o zgłoszeniu, zaś w skomplikowanych przypadkach okres ten może się wydłużyć o czas wymiany korespondencji. T4You Consulting zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania, jeżeli wynikać będzie ona

z nieznajomości postanowień umowy. Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie będzie zawierało wszystkich informacji wskazanych w pkt. 2, T4You Consulting wyznaczy uczestnikowi usługi 7 dniowy termin na złożenie poprawnego zgłoszenia reklamacyjnego.

Procedura reklamacji